Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


četvrtak, 21. siječnja 2010.

NE MOGU VJEROVATI /4/

- Vi o tome pričate kao da idem u grad na kavu, pa nije to samo tako.

- Zašto uvijek sve mora biti jednostavno, to je najlakše. Probaj se suočiti s nečim kompliciranijem u životu - rekla je Višnja poznata po filozofiranju.

- Ti bi kao išla.

- Kao prvo, meni se nikako ne može svidjeti nogometaš. Vjerojatno ograničen i polupismen.

- Evo vidiš je. Nego? Ti ćeš sebi sigurno naći nekog filozofa duge, masne kose i ofucanih cipela.

- Daj dosta vas dvije - viknula je Ana.

- Kad misliš da nije takav - nastavila je Višnja - onda idi, upoznaj ga.

- Ajd' dobro.Idem.

Idem, pa šta bude. Neću se ja natezati tu s njima. Ispadam nekakva strašljiva i stidljiva djevojčica.

Kafićem se prolomio vrisak i pljesak.

- Putuješ prekosutra navečer, busom. Rano ujutro si tamo. Soba je rezervirana, a navečer u istom hotelu je večera. Sutra te dolazimo spakirati - kao napamet izgovorila je Maja.

Isuse Bože, u šta sam se uvalila.

U deset ujutro, kako su rekle, stigle su sve četiri. Pet ako računamo Lanicu. Dok smo pile kavu Branka je počela.

- I, jesi konačno svjesna kamo ideš?

- Kamo ideš? - upitala je mama koja se vrzmala po kuhinji.

- Idem u Split na dva dana.

- Molim!? Kakav Split? Šta ćeš u Splitu?

- Dobila sam za rođendan od cura, znaš ono iz novina kad večeraju s poznatima. E, pa ja ću večerati s Marinom Bulićem.

- Svašta. I za ta dva dana ćeš ići u Split. Bolje uči. Zar ti nemaš ispit sad za koji dan?

Odgovora me spasio tata koji je upravo ušao.

- Bog cure. Kako ste?

- Je l' ti čuješ da ona ide u Split na dva dana - mama ga je brzo obavijstila.

- Kakav Split? Zbog dva dana ćeš putovati cijelu noć? To ti je bezveze.

- Pa koliko smo puta išli na utakmicu i isti se dan vratili?

- Je. Al' bilo nas je puno, ali ti sama...

- I ja kažem - mama je jedva dočekala - svašta vama mladima padne na pamet. Pa di bi ja u tvojim godinama smjela sama na tako daleki put.

- Tata, idem na večeru s Marinom Bulićem.

- Molim!? Pa naravno kćeri, pa to je super. Takva se prilika ne propušta. Šta ti znaš stara?

Ko da je Split ne znam kako daleko. Da ide na neko hodočašće s crkvom, ne bi se bunila. Otkud to Veronika?

Cure su se smijale, mama je odmahivala rukom, a ja sam mu objasnila kako je do toga došlo.

- Dobro. Ovako mu reci - počeo je ozbiljno tata - On bi sigurno bio bolji kao zadnji lijevi. Potrebniji je tamo. Ovaj je užasan. A kad se korneri izvode, on mora biti...

- Halo! - prekinula sam ga - Pa ne mogu ja to njemu govoriti!

- Ne, ne. Ti reci da sam ja reko.

- Dobro. ustvari, najbolje da ti ideš sa mnom.

- Mogao bi.

- Šala, naravno. Idemo mi u moju sobu. Mama ajd' ti malo pričuvaj Lanu.

- Dajte mi dijete. Šta će od vas naučiti. Ništa pametno.

- Prvo garderoba - rekla je Branka čim smo ušli u moju sobu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.