Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


subota, 13. veljače 2010.

NE MOGU VJEROVATI /13/

-Ja? Ma ne, ti si domaćin, ti biraš.

-O.K. Neku ribu možda?

-Nisam baš sigurna, niti sam neki ljubitelj ribe, niti je znam jesti. Samo se naživciram s kostima.

Šta misliš, u sljedećem broju ovog lista naslov: Obožavateljica se ugušila ribljom kosti.

Naravno da sam se odmah zamislila kako panično želim doći do zraka dok me on i konobar udaraju po leđima, dodaju vode i dogovaraju se kako bi mi najbolje pomogli.
Možda usta na usta, jedva sam izgovorila. Konobar je krenuo prema meni. Nisam na tebe mislila i gdje si čuo da se umjetnim disanjem vadi kost iz grla!

Nasmijao se i vratio me su stvarnost.

-Dobro, ali šteta bi bilo da ne pojedeš neki morski specijalitet. Može lignje, nemaju kostiju?

-Vjerujem ti na riječ. Može.

-Moramo sad naručiti neko vino, pa nećemo valjde piti sok uz lignje.

Joj, ja i vino. Čim ga popijem vrti mi se u glavi i uhvati me smijeh. A ne mogu sad i to odbiti.

-O.K., ali meni vrlo malo.

-I tako, ja san ti omiljeni igrač? - upitao me kad je konobar otišao.

-Da i evo baš sam sretna da sam te upoznala.

Opet se smijao.

-Šta je smiješno?

-Ma ništa. Čudno mi je kako to jednostavno govoriš. Znaš cure il' vrište oko mene il' se prave prefine da bi mi nešto u tom smislu rekle. Ustvari, zašto san ti baš ja omiljen?

-Pa zato što si super nogometaš.

I naravno što si prezgodan, pomislila sam. Moram priznati da mi se sviđao početak razgovora. Polako sam se opuštala, baš sam se dobro osjećala, a nisam primijetila ni na njemu da mu je baš grozno.

-A ti se ka razumiš u nogomet?

-Tipično muško pitanje - odgovorila sam - naravno da se razumijem, šta misliš da izmišljam?

-Ma ne, skužaj, nisan baš upozna puno cura koje se razume u nogomet.

-Eto sad si i takvu upoznao. Odrasla sam uz tatu , dva starija brata i nogomet. Kad Hajduk igra u Vinkovcima i Osijeku, obavezno sam na utakmici, a i ovdje sam par puta bila, na međunarodnim i na jednoj tekmi reprezentacije.

-Zar ti ne navijaš za Cibaliju?

-Da naravno, za njih i za Hajduk. Znaš ono Hajduk i Dinamo su iznad lokalnih klubova.

-Zašto ti navijaš za Hajduk, a ne za Dinamo?

-Ne znam. Morat ćeš pitati moga tatu, od njega sam to naslijedila. Šta očekuješ u nedjelju? Ja mislim da vi baš i niste u najboljoj formi. Ne mislim fizičkoj, nego nešto kao da vam nedostaje.

-Očekujem pobjedu, naravno. A kako misliš da nam nešto nedostaje?

-Pa ne znam, možda motiv. Imate dosta bodova prednosti i onda igrate nezainteresirano, neopterećeno, a ne misllite na nas koji vas gledamo, navijamo. Dolazimo iz Slavonije da bismo vidjeli vas kako se vučete po igralištu i čekate devedesetu.

I opet smijeh.

-Nismo se još ni upoznali, već me kritiziraš- rekao je.

-Oprosti, ja samo govorim ono što vidim.

-Možda si i u pravu.

-Ja sam ti uvijek u pravu.

-Ma nemoj?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.