Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


ponedjeljak, 22. veljače 2010.

NE MOGU VJEROVATI /22/

Marin se smijao i pljeskao.

-Hvala, hvala - mahala sam i slala puse "publici" (alkohol očito još nije potpuno ispario).

-I prvu nagradu publike dobiva - pogledala sam u Marina.

-Veronika s pismom Moj galebe! - viknuo je Marin.

-Nagradu će predati najbolji igrač Hajduka, Marin Bulić.

Došao je do mene, pružio mi ruku i dao pusu u oba obraza. Bila sam sretna kao da sam stvarno osvojila Splitski festival.

-Hvala, hvala.

Smijali smo se kao mala djeca. Odjednom, prije nego sam se snašla osjetila sam njegovu ruku oko struka i njegove usne na svojima. Poljubili smo se. Još uvijek vam ne mogu opisati što sam u tom trenutku osjećala, možda malo poslije. Mislila sam da ću pasti u nesvijest.


-Ljudi nas gledaju, a i kamere snimaju - lagano sam ga odgurnula od sebe.

Zašto? Ni to me nemojte sad pitati. Nemam pojma!

-Oprosti, molin te - rekao je tiho.

-Oprošteno. Sad bi stvarno trebali ići.

Koja sam ja glupača. Kako se to ponašam? Ne znam izići na kraj s jednim poljupcem. A s druge strane, zašto bi dopustila da me ljubi čovjek kojeg sam sinoć upoznala i kojeg više nikada neću vidjeti. To je njemu sigurno normalno, tko zna kakve je on imao planove sa mnom noćas. Bolje da idem dok se nisam predomislila.

-Nazvat ću Filipa.

Sve sam u torbi našla prije mobitela.

-Otpratit ću te do stana, ako smin.

-Naravno, evo čekaj da se dogovorim s njima.

-Di si ti? - javio se Fićo.

-Idem prema stanu. Dolazite?

-Evo krećemo i mi, nađemo se tamo.

-Idemo?

-Di je stan?

-U Istarskoj ulici.

-O.K., ajmo.

Šetali smo i šutjeli. Ne znam o čemu je on razmišljao, ali ja sam bila zbunjena, sretna, tužna, razočarana.
Izbjegavala sam njegov pogled i gledala ravno pred sebe. Ispred mene se odjednom pojavila zlatna ribica.

-Šta je sad? - upitala me.

-Pa dobro, nisam mislila da će biti tako brzo.

-Dobro, kakvo ti to mišljenje imaš o zlatnim ribicama?

-Oprosti, nisam se snašla. Zaželjela sam da mu se svidim.

-Da i? Da te gleda zaljubljeno dok ne ostarite?

-Daj dosadna si! Sad se još i ribetini moram opravdavati!

-Znaš šta, drugi put zovi duha iz svjetiljke! - rekla je riba i uvrijđeno se okrenula i otplivala.

-Hej stani! Onu treću želju shvati ozbiljno. Čuješ?

Šutnju je prekinuo Marin:


-Ako sutra ne buden igra dobro, ti si kriva.

-Ja?

-Pa zbog tebe se neću naspavat.

-Ne, ne, ne, ti si mene izveo u šetnju, ja nisam ništa kriva. Kao spavao bi da nema mene. Otišao bi s djevojkom.

-Kojom djevojkom?

-Zar ti jedna od onih dviju nije djevojka?

-Nije.

Ne, nego moja je, pomislila sam Nisam htjela o tome uopće razgovarati. Ako nije ta, je neka druga. Iako, priznajem vam, osjetila sam nekakvo olakšanje.

-Gdje ti stanuješ?

-Nije daleko, ali moran se vratiti tamo po auto.

-Ma ne moraš ti mene pratiti, nije više daleko. Vrati se po auto.

-Ni slučajno.

-Kakav auto voziš?

-BMW.

-Nije loše, ali i razočarala bih se da je lošije.

Smijao se.

-Imaš ti auto?

-Dijelim s braćom, što znači nemam, Peugeut 308.

-Dobar autić.

-Je.

Pričali smo glupe priče, tek toliko da se priča.

-Veronika - započeo je ozbiljno.

-Molim - pogledala sam ga.

-Oćeš mi dati svoj broj?

Znači li to da me i dalje želi čuti?

-Naravno.

Izdiktirala sam mu svoj broj, a on ga je umemorirao u svoj mobitel. Bili smo već blizu stana, ugledala sam Fiću i Darija gdje me čekaju ispred zgrade. Kad smo došli dvadesetak metara od njih, Marin je stao. Zaustavila sam se i ja i pogledala u njega čekajući razlog zaustavljanja.

-Ideš spavat? - upitao me.

-Da, mislim da je vrijeme.

-Spava ti se?

Naravno da ne, pomislila sam. Mogla bih ovdje s tobom stajati do jutra.
Ne moram noćas ni spavati.
Ne moram više uopće spavati.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.