Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


utorak, 2. ožujka 2010.

NE MOGU VJEROVATI /30/

-Pročitajte svoje prvo pitanje - obratio se meni.

Pročitala sam i počela odgovarati. Bilo je dobro. I drugo je dobro prošlo. Počela sam s treći, a on je počeo s potpitanjima, kao da je morao, baš mi je dobro išlo. Na svu sreću zazvonio mu je mobitel. Kad je završio razgovor, samo je rekao

-Kolegice, dodajte indeks.

Ajme, super. Istrčala sam presretna. Položila sam. Sjela sam u kafić blizu faksa, gdje obično idemo. Znam da kod kuće očekuju da im javim, ali ja sam prvo odlučila obavijestiti Marina. Htjela sam napisati poruku, ali u zadnji čas sam se odlučila nazvati ga. Javio se brzo.

-Ej, pa di si?

-Evo me, položila!

-Bravo, čestitam. Kako si mi?

-Odlično. A ti?

-Super.

Par sekundi šutnje. Htjela sam mu toliko toga reći, ali sad nisam znala ništa. Užasno sam se zbunila.

-Znaš Veronika - on je prvi počeo - jako bi te volia vidit.

-Joj, i ja tebe. Super mi je bilo s tobom u Splitu.

-I meni s tobom. Volia bi se više s tobom družit. Kad bi se mogli vidit?

-Ajme stvarno ne znam.

-Kad ćeš opet u Split?

-Nemam pojma, možda sad na ljeto, ne znam. Kad ćeš ti u Slavoniju? Kad igrate ovdje?

-Tek za misec dana. Igramo u Vinkovcima.

-E onda ćemo se vidjeti.

-Naravno.

-Još ćemo se sve dogovoriti.

-Ej, ja san ti ovi vikend u Zgrebu. Je l' možeš možda doć tamo da se vidimo?

-Pa volila bi, ali ne mogu ti sad još ništa reći. Javit ću ti. Može?

-Može, ali molin te potrudi se. Obećavaš?

-Obećavam.

-Čujemo se. bog.

-Bog.

Pritisnula sam tipku s crvenom slušalicom i duboko udahnula. Bože kako sam sretna. Prvo što sam položila ispit, a drugo što sam razgovarala s Marinom i što me on stvarno želi vidjeti.

E da, da ne zaboravim, cijeli dan mi se nameće jedno pitanje: kako su ljudi živjeli bez mobitela?

Sad mi je jedino bilo u glavi kako ću reći kod kuće da idem u Zagreb. Već sam vidjela njihove reakcije. Morat ću se posavjetovati sa curama. Čekale su me u kafiću. Ispričala sam im sve.

-Sad pomagajte.

-Kad on dolazi u Zagreb? - pitala je Maja.

-U petak, mislim.

-Znaš da Ana i ja ne možemo s tobom, ali ti bi Majo mogla - rekla je Branka.

-Baš sam o tome razmišljala - priznala je Maja.

-Može, Majo, idemo kod Višnje, tamo ćemo spavati.

-Može, dogovoreno.

Mami sam odlučila reći istinu. Shvatila sam da joj je drago što se radi o poznatom sportašu.

-Pa dobro, ali nisi ni prošle nedjelje bila na misi.

-Evo obećavam da ću ići tamo na misu.

I tati sam sve ukratko ispričala.

-Ideš onda i na utakmicu?

-Mislim da ne, mislim da ćemo se vratiti u nedjelju popodne.

-To si rekla i za Split.

-Imaš pravo, vidjet ću kakva će biti situacija.

Navečer smo imali pjevanje u crkvi.

-I kako je bilo u Splitu? - pitao me župnik čim sam došla.

-Odlično. Puno bolje nego što sam očekivala.

-A nogometaš? Je li i on iznad očekivanja?

-Moram priznati da je, daleko iznad.

-U kojem smislu?

-U svakom. Još je ljepši uživo. Inteligentan, zanimljiv, pun samopouzdanja, nekako smiren.

-Baš mi je drago Veronika, bilo bi ružno da si se razočarala.

-Idem za vikend u Zagreb, opet ću se vidjeti s njim.

-Otkud to?

-Pozvao me.

-Šta to znači?

-Da mu se sviđa moje društvo.

-Lijepo je to, samo nekako to prebrzo ide. Pazi se, ne moraš nikamo žuriti.

Što mi sad pametuje, što sam uopće išta govorila. Što on zna o tim stvarima.

-Ma ne brinite se vi za mene. Znate da se ja uvijek snađem.

-Ma znam, pametna si ti - rekao je to s dozom nevjerice u glasu, ali nije mi se dalo više s njim o tome.

-Šta ti ne dolaziš? - viknula je Ana.

Oni su već odavno pjevali.

-Svejedno neću biti u nedjelju na misi.

-Kamo stalno hodaš veronika? Nije te bilo ni u prošlu nedjelju. - upitala me jedna užasno dosadna i znatiželjna žena.

Skoro sam joj nešto rekla, a onda sam se sjetila da sam u crkvi.

-U Zagreb.

-Pa je l' nisi bila u Splitu? - nastavila je.

-Pa šta me onda pitate kad znate. Ajmo pjevati.

Kad smo poslije probe stigli u kafić, čekao nas je Fićo.

-Čujem da idemo zajedno u Zagreb.

-'Ko ti je već rekao?

-Tvoja mama. Znači ljubavna priča će dobiti nastavak. Tu je meni ipak nešto sumnjivo. Jesi možda primijetila nešto neobično u njegovom ponašanju, njegovoj priči?

-Da, jesam. Priča dalmatinskim dijalektom. Pozovi ekipu za očevid.

-Samo se ti smij. Sjetit ćeš se ti mene. Trebat ćeš ti pomoć mojih sivih vijuga.

-Daj, molim te. Znači ideš s nama. Bit će uzbudljivo. Kako ćemo ići?

-Najbolje vlakom - predložila je Maja - i najbrže.

-Može - složili smo se i Fićo i ja.

Stalno sam pogledavala na mobitel očekujući poruku. Ana je to skužila. Njoj stvarno ne može ništa promaknuti.

-Možeš i ti njemu prva poslati poruku. Šta stalno buljiš u taj mobitel?

-Imaš pravo, samo nekako, neugodno mi je.

-Šta sad pričaš gluposti, čovjek je pokazao da mu je stalo do tebe, ne vjerujem da će mu smetati tvoje poruke. Možda i on gleda u mobitel i čeka.

-To baš ne vjerujem, ali hvala ti, pomogla si mi. Idem kući, pisat ću mu.

Jedva sam čekala da legnem u krevet. Uzela sam mobitel i napisala:

"Dolazim u Zagreb u petak i radujem se susretu."

Poslala sam i željno iščekivala odgovor.

Ali nije ga bilo.

Možda su oni bez mobitela ipak živjeli sretnije.

Zaspala sam tužna.

Jako tužna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.