Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


četvrtak, 18. ožujka 2010.

NE MOGU VJEROVATI /46/

-Nemoj me samo istuć danas u autu.

-E to ti ne mogu obećati. Evo, šta bi ti sad rekao za ovoga ispred, pa pješke bi brže išla. Obišla sam ga. Putem prema Vukovaru pričala sam mu o ratnim događanjima u selima kroz koje smo prolazili. Nažalost u gradu su još uvijek vidljivi tragovi rata. Obišli smo cijeli grad, sva ona mjesta koja svima zvuče poznato iz vremena kad su po njima svakodnevno padale tisuće granata. Otišli smo i na groblje hrvatskih branitelja.

-Kako je ovo tužno - rekao je dok smo šetali grobljem.

-Užasno, sve su to bili mladi ljudi.

Kad gledam ovo, shvatim kako su moji problemi smiješni. Zašto ne uživam u onome što mi se pruža u životu. Sad bih najradije zagrlila Marina i rekla mu da ga volim. Ali ne mogu se pomaknuti.

-Idemo sad na kavu.

Sjeli smo na terasu s koje se pružao pogled na ogroman i prekrasan Dunav. Dok smo se vozili, uglavnom smo pričali o gradu i ratu, nismo imali vremena ni razmišljati o našoj situaciji. Sad kad smo sjeli, znala sam da će se ta tema načeti.

-Fala ti za ovo, stvarno ne znam kad bi ima priliku ovako detaljno obići Vukovar.

-Ma nema na čemu.

-Lipo izgledaš Veronika - rekao je sa smješkom.

-Hvala , i ti - rekla sam i ja, ali bez smješka.

-Jesi još ljuta na mene?

-Nisam ni bila ljuta.

-Nego?

-Jesi ti mene uopće slušao?

-Jesan, želiš da budemo prijatelji.

-Očito me nisi dobro slušao. Ne želim, ali mi ništa drugo ne preostaje.

-Veronika, molin te...

-Molim ja tebe da više o tome ne pričamo. Sad se pripremi, idemo kod mene.

-Koliko nam triba do tamo?

-Malo više od pola sata.

-Dobro voziš - rekao mi je.

-Zar si sumnjao?

-Ne, naravno.

Smijali smo se. To je dobro. Ne smijem dopustiti da nam bilo što pokvari raspoloženje.
Užasno sam osjećala njegovu blizinu. Stalno sam bila kao u nekakvom grču. Pravila sam se da ne primjećujem da me stalno gleda. Isuse, Bože, sigurno gleda onu groznu stvar na mom licu. Da smo bar u Engleskoj, sjedio bi mi s druge strane.

-Šta me gledaš? - nisam mogla izdržati.

-Zar ne smin?

-To nije odgovor.

-Zaželia san te se, volin te gledati, lipa si mi.

-Dobro, dobro, dosta laskanja.

Dobro je, ne spominje bubuljicu.

A na radiju je onda Oliver zapjevao Moj galebe. Pogledala sam ga. Samo mi se zagonetno nasmiješio. Kako sam glupa! Trebala sam se praviti da ništa ne primjećujem i gledati ravno kuda vozim. Ovim jednim okretanjem glave ja sam njemu dala na znanje da se dobro sjećam našeg prvog poljupca. Da mi sve to užasno puno znači i da ga ustvari jako volim i da sva ona moja priča nema nikakvog smisla. Hvala Bogu, konačno smo stigli.

-Evo nas, dobro došao u moje selo.

-Kako ti znaš koje je tvoja kuća? Ovdje sve kuće isto izgledaju.

-Pa po broju - smijali smo se - ma to ti se čini, pogledaj malo bolje.

Nailazili smo na ljude koji su stajali vani.

-Šta ti sve njih znaš? - pitao me kad je vidio da ih pozdravljam.

-Naravno. Ali sad znaju da si ti sa mnom, moraš im i ti mahati.

Onda je i on mahao svima koje je vidio da stoje pred kućama. Bilo mu je smiješno i zabavno. Ugledala sam Aninog tatu pred njihovom kućom. Zaustavila sam auto, on je prišao. Otvorila sam prozor.

-Bog, evo nas.

-Neka, neka, drago mi je.

-Marine, ovo je tata moje prijateljice Ane.

Marin mu je pružio ruku.

-Dobro došao kod nas - rekao mu je Anin tata - drago mi je što si došao, nadam se da će ti se svidjeti kod nas na selu.

-Fala van, već mi se sviđa.

Vozili smo se dalje prema centru sela.

-Di sad idemo? - pitao me Marin

-Idemo u kafić, tamo nas čekaju moji prijatelji.

Parkirala sam auto u blizini kafića. Bilo je tamo dosta ljudi.

-Izvoli - rekla sam mu kad sam ugasila auto.

-Fala.

Izišli smo iz auta. Svi su gledali u nas.

-Bog svima - rekla sam - ovo je Marin.

Oni koji su bili bliže prišli su i rukovali se s njim, neki su mahnuli, neki glasno pozdravili, a Marin se pristojno smješkao i pozdravljao. Vjerojatno je na to već bio navikao. Fićo je stajao ispred kafića.

-Filip znaš - rekla sam mu.

-Da, Bog, kako si?

-Super. A ti? Kako ti se sviđa kod nas?

-Čuj, kako mu se sviđa, tek je došao, pitat ćemo ga poslije - rekla sam Fići.

-Daj, taman sam mislio biti fin i pristojan, ti me prekidaš.

-Svima je nama jasno da ti nisi takav, pa se ne moraš truditi.

Marin se smijao.

-Dobro, evo. Zao mi te stvarno.

-Zašto? - pitao ga je Marin kroz smijeh.

-Zato što si došao ovdje.

-Šta je tako strašno?

-Ništa, ništa.

-Daj Fićo, pusti čovjeka na miru. Mora upoznati i ljude sa sela.

Fićo je otvorio vrata kafića i ušao prvi. Kad je Marin stao na vrata iz kafića se prolomio ogroman pljesak uz pokoji vrisak. Stao je izneneđen. Nije znao šta da radi. Ušla sam i rukom im pokazala da se utišaju.

-Šta je, a meni nema pljeska?

-Ti i nisi neka faca - viknula je Maja.

-Da nije mene, Marin sad ne bi bio tu.

-Dobro Nika, ti si baš faca - rekao je Marko.

Bilo je tu stvarno puno ljudi. Marin se strpljivo rukovao sa svima.

-Ovo su moja braća, Ivan i Blaž.

-Drago mi je da san vas upozna, Veronika mi je pričala o vama.

-Ovo su moje najbolje prijateljice, Ana, Branka i Maja.

-Dobro nam došao - rekla mu je Branka u ime svih - stvarno smo sretni što si tu.

-Meni je drago da san upozna Veronikine prijatelje.

Sjeli smo s njima.

-Je l' vikala u autu? - pitala je Maja.

-Opasna je - smijao se Marin.

-Jesi prije bio u Slavoniji? - pitala ga je Ana.

-Ne, ustvari bi san samo kad smo igrali utakmice u Osijeku i Vinkovcima, inače ne.
A danas san i Vukovar obiša.

-I, kako ti se sviđa u Slavoniji?

-Lipo je, ali neobično ravno. Ta ogromna polja nemaju kraja. A cesta, mislin da bi zaspa za volanom kako je monotono.

Smijali smo se njegovom čuđenju ravnici.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.