Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


ponedjeljak, 22. ožujka 2010.

NE MOGU VJEROVATI /50/

Igralište je bilo puno ljudi. Ne znam kad je zadnji puta ovako bilo. Svi su naravno došli zbog Marina. A onda se čulo sa razglasa: velikim pljeskom pozdravimo dragog gosta iz Splita, Marina Bulića! Prolomio se pljesak, a on je izišao s našim igračima na teren, s njihovim dresom na sebi. Uslijedilo je slikanje. Samo naši s njim, pa onda i protivnički tim, pa suci. Kad je bilo vrijeme da utakmica počne Marin je stao na centar i stručno rečeno izveo početni udarac. Onda se rukovao s nekoliko najbližih igrača i polako krenuo prema izlazu. Dobio je velike ovacije. On je podigao ruke iznad glave i zapljeskao. Mahnuo je ljudima na sve strane i izišao.

Gledala sam ga, bio je u centru pažnje, svi su gledali samo u njega, svi su mu se divili. A ja sam sjedila među svim tim ljudima i nikome nisam bila važna. Nemojte me krivo shvatiti, nisam ljubomorna, drago mi je zbog njega. Shvatila sam da bi tako bilo uvijek kad bi bila s njim. Sve bi se vrtjelo oko njega, a ja bih tu negdje u sjeni čekala, a nitko ne bi ni znao tko sam i koga čekam. To mi je pomoglo. Ja ipak nisam za takvu vezu. ODUSTAJEM!

Pogledala sam gdje je i vidjela da je opet okružen ljudima, potpisuje se i slika. Bili su tamo i moja braća i prijatelji. Kad se gužva oko njih razišla došli su do nas. Marin je sjeo pored mene.

-Kako si pristao na to?

-Lipo su me zamolili, nije mi bilo teško.

-Super, sve si razveselio.

-Samo tebe nisan - zaključio je.

-Zašto to misliš? - pravila sam se blesava.

-Vidin po tebi, nisi raspoložena.

-Ma ne, čini ti se. - prozirno sam lagala.

Mislim da se moje raspoloženje moglo i iz aviona primijetiti. Sreća pa sam imala sunčane naočale na očima, pa se tužni pogled sakrio iza njih.

-Volia bi da možemo bit malo sami.

Pogledala sam okolo. Nitko nije gledao utakmicu, svi su gledali Marina.

-Danas nema šanse.

-Dogovoria san se s tvojon braćon, idemo na drugo poluvrime u Vinkovce.

-Super.

-Ideš s nama?

-Ne bi' hvala, samo vi idite.

-Ma daj, ako želiš ostat ću, ne moram ići.

-Sat prije ili kasnije stvarno malo znači. Idite na utakmicu, meni se ne da.

-Ne želiš bit sa mnon?

-Ma ne, ne da mi se sad ići.

-Idemo? - upitao je Ivan.

Svi su krenuli prema autu. Ljudi su mu još jednom zapljeskali, on im je mahao. Otišao se pozdraviti s mojim tatom.

-Nećeš ga valjda pustiti tek tako da ode - upitala je za to vrijeme Ana,

-Moram.

-Daj Nika, jesi sigurna? - i Branka je pitala.

-Ne znam više, nemojte me ništa pitati.

-Ja ni neću - rekla je Maja - ideš mi na živce.

-Hvala ti na svemu - rekla sam mu dok smo išli prema autu.

-Ne, fala tebi, super mi je bilo. Stvarno ti je lipo živit na selu.

-Sad će tjednima o tebi pričati, napravio si opće veselje.

-Meni bi bilo draže da san tebe usrećia - rekao je, čini mi se iskreno.

-Ma, ne boj se ti za mene.

-Kad ćemo se opet vidit?

-Ne znam, možda nas opet život spoji.

-Čekat ćeš da nas nešto spoji? Nećeš ništa poduzet?

-Žao mi je, ne mogu.

-Meni je još više žaj.

Pogledala sam ga, bio je iskren.

-Idi, čekaju te - požurivala sam ga.

Pozdravio se s Anom, Brankom i Majom. Došao je i Fićo da se pozdravi.

-Vidimo se - rekao mu je Fićo.

-Nadan se. Čuvaj mi Veroniku.

-Je l' da ti ja izgledan najsigurnije?

-Je, je - smijao se Marin.

Uhvatio me za ruku i nekako tužno pogledao.

-Nadan se da ti je asocijacija na Sljeme ista ka meni.

Uuuu, ovo me pogodilo u sridu. Ali, ne dam se. Šutjela sam. Poljubio me u obraz i krenuo prema autu. Stao je još prije nego što je sjeo i pogledao me.

-Bog Veronika.

-Bog.

Čekao je nešto više, znam. Ja u ovom trenutku nemam baš ništa. Shvatio je i sjeo u auto.

-Isuse, stvarno nisi normalna - rekla je Ana.

-Daj, zaustavi ga - vikala je Branka.

Maja je odmahnula rukom, a ja sam samo šutjela,

A ŠTA VI GLEDATE? AKO STE MISLILI DA ČITATE NEKI SRCEDRAPAJUĆI LJUBAVNI ROMAN, PREVARILI STE SE. ŽAO MI JE.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.