Za sve koji su nam se tek priključili!

Prvi nastavak romana pronaći ćete u arhivu, pod siječanj.



STIGLI SMO DO KRAJA!

Danas zadnji nastavak.

NE MOGU VJEROVATI

tako se zove moj roman. Napisala sam ga prije par godina, za sebe i svoje prijateljice. Sad ga želim podijeliti sa svima vama koje želite svaki dan, na par minuta pobjeći iz stvarnosti. Ovo je lagano štivo koje će vas zabaviti, odmoriti i nasmijati. Pa evo, vi koje to volite, uživajte.

Kad već živimo u nekom ludom vremenu punom stresa, problema, strke, ružnih i tužnih vijesti, krize, recesije... nek' bar onda nešto što čitamo ne bude takvo.

Ako vam čitanje mog romana izmami bar jedan osmjeh na lice, MOJA MISIJA JE USPJELA!


nedjelja, 7. ožujka 2010.

NE MOGU VJEROVATI /35/

-Mlijeko.

-Dukat.

-Dukat - odvalila sam se smijati - eto šta ti je dečko iz grada, nama sa sela bi sigurno prvo krava pala na pamet.

-Rekla si prvo šta mi padne na pamet - smijao se.

-Da, da, super ti je asocijacija. Sad ti.

-Crta.

-Ona ravna crta što se pokaže na aparatu u bolnici kad stane srce.

-Isuse, meni nešto govoriš. Koje ti morbidne asocijacije imaš.

-Šta ja mogu kad mi je to palo na pamet.

-Auto.

-BMW.

-Tenk

-Rat.

-Jesi ti ositila rat?

-Srećom, bila sam premala. Više znam iz priča, iako se nekih stvari točno sjećam. Ma užas, nećemo o ružnim stvarima.

-Imaš pravo.

-Kamen.

-Šta kamen?

-Asocijacija na kamen.

-Brač.

Hodali smo zagrljeni, ljubili se, smijali i uživali. Svaki poljubac bio je bolji od onog prethodnog i sve je više stvarao ovisnost.

Napokon smo došli do jednog kafića koji je taman bio pred zatvaranje. Sjeli smo na terasu i naručili sok.

-Koliko to već ima sati? - upitala sam ga.

-Prošla je ponoć.

-Hoćemo ići?

-Ma ni slučajno, sad imamo priliku bit zajedno. Ne puštan te.

-Drago mi je to čuti, mislila sam ako imaš obaveza sutra.

-Ma ne, tek popodne. Moramo iskoristiti svaki trenutak.

-U pravu si. 'Ko zna kad će nam se opet pružiti prilika.

-Nemoj tako, sami ćemo sebi pružiti priliku.

Bila sam presretna. Super smo se zabavljali.

-Veronika - odjednom se uozbiljio.

-Molim - držao je moje ruke i ozbiljno me pogledao.

-Bi li išla sa mnon u hotel?

Iznenadilo me njegovo pitanje, stvarno ga nisam očekivala.

-Oprosti , mislim da je malo prerano za to - ispalila sam.

Priznajem da sam i ovu situaciju više puta zamišljala, ali u ovom trenutku sam ozbiljno mislila da za to još nije vrijeme. Sad vi možda mislite kako glumim nekakvo nevinašce. Stvarno mislim da je malo prerano.

-Oprosti ti meni, nemoj me molin te krivo shvatit - počeo se opravdavati.

-Ne, ne brini - rekla sam gledajući dolje.

-Znan, sad ćeš pomisliti kako mi je samo to bia cilj.

Upravo tako, pomislila sam, ali nisam htjela reći. I mislila sam da ćemo morati brzo odrasti.

-Ma, ne - odmahnula sam rukom.

-Jednostavno, jako mi se sviđaš Veronika. Super se osjećan kad san s tobon - nastavio je mirnije.

-Ne mislim uopće da bi to bilo loše, naprotiv. I nemoj misliti da ja ne želim biti s tobom, ali ja jednostavno moram misliti na svoje osjećaje.

Sad bih isključila tipku tih osjećaja.

-Tko zna kad ćemo se opet vidjeti - nastavila sam - i hoćemo li se opet vidjeti. Ne znam kako bih to podnijela. Ja sam ti nekad preosjetljiva.

-Oprosti mi.

-Ma daj molim te, prestani, nemam ti što oprostiti.

Osjetila sam da se atmosfera malo zategnula. Vratili smo se svako u svojim mislima u stvarnost i shvatili kako od ovog svega ustvari ne može biti ništa. Oboje smo šutjeli. Nešto me užasno stezalo u grudima i grlu. Nisam se više mogla suzdržavati, suze su mi same krenule. Mrzim to, ali jednostavno ne mogu spriječiti.

-Ej, pogledao me nježno.

Gledala sam u pod. Približio mi se, podigo mi glavu i počeo brisati potoke niz moje obraze.

-Nemoj, molin te.

-Ne znam šta mi je - opravdavala sam se.

-Znam je šta ti je. I meni je to. Bojiš se početi nešto ozbiljno jer misliš da nemamo nikakve budućnosti.

-Pa zar nije tako?

-Ne znan, ne mora biti.

-Ma daj - jecala sam.

-Da ti neko reka prije misec dana da ćeš upoznati mene, je l' tako da mu ne bi virovala?

-Ne bi.

-Eto vidiš, nikad ne znaš šta ti život može donit. To vridi i za nas, nećemo valda sad odustat od lipih trenutaka zato šta ne znamo šta će sutra biti.

Počeo je svojim usnama brisati moje suze.

-Reci molin te da nećemo.

-Nećemo.

Poljubio me da se ne bi predomislila. Nisam ni mislila, ima pravo. Šta je uvijek moram komplicirati. Sad je super, a poslije šta bude. Treba iskoristiti svaki trenutak sreće. Koje su to mudre rečenice. Kako sam pametna, sama se sebi divim.

-Zagreb - rekao je.

-Šta?

-Uvik moraš biti spremna na igru asocijacija.

Nasmijao me.

-Od sad ćeš ti biti moja prva asocijacija na Zagreb - rekla sam mu.

I na Split, i na more, i na nogomet, i na ljubav i na sve. pomislila sam.

Ustali smo i ponovo šetali, trčali, skakali kao mala djeca. Izgleda da mu je odgovaralo ponašati se tako djetinjasto i bezbrižno. U javnosti sigurno mora paziti kako se ponaša i što govori. Pred manekenkama sigurno mora biti macho tip, zavodnik sa stilom. A skužio je da kraj ove djevojke sa sela može biti onakav kakav zapravo je, ali naprosto ne smije biti.

-S tobon se Veronika osjećan tako slobodno.

Šta sam vam rekla?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.